U novoj eri putovanja, „bleisure“ postaje sinonim za savršenu ravnotežu između poslovnih obaveza i slobodnog vremena.
Povećana fleksibilnost u radnom okruženju, i opcija rada od kuće, u velikoj meri su doprineli popularnosti ovog trenda. Dok su ranija poslovna putovanja obično trajala samo nekoliko dana i bila su strogo vezana za radne zadatke, sada sve više zaposlenih koristi tu fleksibilnost kao priliku za dodatni odmor i istraživanje destinacije.
„Bleisure“ je reč koja podrazumeva dodatne dane na početku ili na kraju poslovnog putovanja, nudeći zaposlenima mini odmor i opuštanje pre ili posle poslovnih obaveza. Kako se briše jasna razlika između poslovnih putnika i turista, u ponudi su sve više ugostiteljske usluge koje zadovoljavaju oba segmenta – radne prostore za poslovne zadatke i sadržaje za opuštanje i zabavu.
Osim što pomaže u postizanju boljeg balansa između posla i života, istraživanja pokazuju da„bleisure“ doprinosi većem zadovoljstvu zaposlenih, smanjuje nivo stresa i poboljšava celokupni doživljaj destinacije koje zaposleni posećuju. Očekuje se da će ovaj trend nastaviti da se razvija u budućnosti, donoseći nove prilike i inovacije u svetu putovanja.