Rekordan broj nemačkih turista u Srbiji
Turistička organizacija Srbije uz više od hiljadu izlagača iz celog sveta na najvećem B2B sajmu u svetu
Beograd, 7.03.2023. – Turistička organizacija Srbije od danas do 9. marta učestvuje na jednom od najvećih B2B sajmova u oblasti turizma u Berlinu. Više od 50 godina ,,ITB’’ okuplja više od hiljadu izlagača iz celog sveta, koji za tri dana sajma dobiju priliku da razmene iskustva, ostvare kontakte i informišu se o trendovima u turizmu.
Turističku organizaciju očekuje veliki broj sastanaka sa predstavnicima međunarodne turističke privrede, nacionalnih turističkih organizacija i brojnih medija. Na ovim sastancima razmeniće iskustva i definisati mogućnosti da se saradnje unapredi.
Sajam u Berlinu je i prilika da se predstavi brend ,,Srbija Doživi’’ na tržištu Nemačke, brend koji pokazuje stabilnost, pouzdanost i tradiciju Srbije kao destinacije.
Na štandu TOS-a predstaviće se i brojne lokalne turističke organizacije – Beograda, Vojvodine, Novog Sada, Kraljeva, Novog Pazara, Čačka, Zlatibora, Niša, Vrnjačke Banje, predstavnici turističke privrede, hotel Mona, Hyatt, hotel Borovi, A hoteli, kampiralište Lala Vineyard, turističke agencije Balkan Roads, KonTiki, Serbia Tour Operator, Victor tours, nacionalna avio kompanija Air Serbia. Takođe, biće prisutan i Dunavski centar za kompetenciju, koji će okupiti predstavnike lokalnih turističkih organizacija Golubac, Majdanpek i Kladovo.
Posetioci sajma će u hali 1.1. na štandu broj 203 imati priliku da upoznaju bogatstvo i raznovrsnost turističke ponude Srbije.
Da nemački turisti sve više prepoznaju kvalitet Srbije kao turističke destinacije potvrđuju podaci iz 2022. godine – broj noćenja nemačkih turista u Srbiji je dostigao 242.481, što je više od 70% u odnosu na broj noćenja iz rekordne 2019. godine. Ovo nemačke turiste svrstava na četvrto mesto (nakon Rusije, Turske i BiH).