Vesti

Er Srbija: Više od pola miliona putnika u prva dva meseca 2025.

Nacionalna avio-kompanija beleži kontinuirani rast i širenje mreže destinacija

Er Srbija je 2025. godinu započela impresivnim rezultatima, prevezavši više od 500.000 putnika u prva dva meseca. Samo u februaru, kompanija je ostvarila 239.198 putnika na redovnim i čarter letovima, dok je u januaru taj broj bio još veći – 276.198. Ovaj rast ukazuje na nastavak pozitivnog trenda koji Er Srbija beleži poslednjih godina.

Tokom februara, avio-kompanija je realizovala ukupno 2.874 leta sa aerodroma u Beogradu, Nišu i Kraljevu, što predstavlja povećanje od pet odsto u odnosu na isti period 2024. godine.

Rast broja putnika i širenje mreže

Generalni direktor Er Srbije, Jirži Marek, istakao je da su ovi rezultati od velikog značaja za kompaniju, jer je po prvi put u istoriji u januaru i februaru prevezeno više od pola miliona putnika.

Nastavićemo sa unapređenjem usluga i širenjem mreže destinacija kako bismo našim putnicima pružili još bolje korisničko iskustvo, izjavio je Marek.

Ovakav rast broja putnika potvrđuje stabilnu poziciju Er Srbije na regionalnom i evropskom tržištu, a ujedno najavljuje dinamičnu letnju sezonu u kojoj se očekuju još bolji rezultati.

Najtraženije destinacije

Tradicionalno, letovi ka Podgorici i Tivtu ostali su najpopularniji u regionu, dok su u Zapadnoj Evropi putnici najčešće birali Pariz, Cirih, Milano, Frankfurt, Amsterdam i Beč.

U širem evromediteranskom području, najtraženije destinacije bile su Istanbul, Atina, Barselona i Larnaka, što pokazuje da je interesovanje za letove ka sunčanim destinacijama konstantno veliko tokom cele godine.

Više vesti iz sveta turizma možete pronaći ovde.

Er Srbija, rekord, letovi, putnici, aerodrom Nikole Tesle, Beograd, Srbija, 2025, record, travel, tourism, Balkan travel, Belgrade, Serbia, Air Serbia, airport, destination, destinacije, flight

Očekivanja za nastavak godine

S obzirom na rekordan početak godine, Er Srbija s optimizmom gleda ka nastavku 2025. godine. Povećanje broja putnika i širenje mreže letova doprineće daljem jačanju pozicije kompanije na globalnom tržištu.

Ostaje da se vidi kakvi rezultati će biti postignuti u narednim mesecima, ali trenutni trend rasta nagoveštava još jednu uspešnu godinu za srpsku nacionalnu avio-kompaniju.

Pratite nas i na našoj Facebook i Instagram stranici, budite uvek u toku sa najnovijim vestima iz sveta turizma.

Slični članci

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Back to top button