Događaji

Vitaminka proslavlja 75 godina dobrih ukusa i tradicije!

Velika proslava pod nazivom „Dani Vitaminke“ označava čitavih 75 godina postojanja banjalučke kompanije Vitaminka. Ovaj regionalni brend u preradi voća i povrća obeležiće jubilej od 17. do 22. oktobra putem niza događanja koji će zadovoljiti svačiji ukus.

Kompanija Vitaminka, nekadašnji privredni gigant bivše Jugoslavije, započela je svoju priču kao mala radionica 1947. godine. Danas je ona jedna od najpoznatijih kompanija za preradu voća i povrća u regionu, zahvaljujući kontinuiranim finansijskim ulaganjima u proizvodne kapacitete, zapošljavanju stručnih kadrova i prilagođavanju savremenim tržišnim trendovima i dizajnu.

„Dani Vitaminke“ ove godine slave pod sloganom „Vitaminka – Radost za sve generacije“ i uključuju različite događaje:

    1. oktobar u 15.00 časova – Svečana akademija u Banskom dvoru
    1. do 22. oktobar (od 16 do 20.00 časova) – „Dani Vitaminke“ u Gospodskoj ulici

Svečana akademija u Banskom dvoru donosi bogat zabavno-muzički program sa nastupima poznatih pevača i zabavljača, uz dodatnu dodelu priznanja i plaketa za saradnike, partnere i institucije koje su podržavale ovu kompaniju kroz decenije.


Nakon svečane akademije, Banja Luka će biti preplavljena raznovrsnim aktivnostima tokom pet dana. U Gospodskoj ulici, posetioci će moći da se upuste u uživanje u bogatim degustacijama slanih i slatkih proizvoda, zabavljaju najmlađe, takmiče se i osvajaju nagrade, uz muziku DJ-eva i mnoge druge sadržaje. Poseban dar za posetioce će biti 10.075 poklona simbolično podeljenih kao znak zahvalnosti svima koji su podržavali ovu kompaniju tokom njenih 75 godina postojanja.

Pored toga, prethodno će biti organizovana svečanost pod nazivom „Naš dan“ u krugu fabrike 14. oktobra, koja će odražavati važnost zaposlenika u istoriji i budućnosti kompanije.


Kompanija Vitaminka je primer kako se uprkos izazovima i teškoćama može postići uspeh zahvaljujući snazi brenda i posvećenosti. Ove godine, Vitaminka je predstavila novi vizuelni identitet koji spaja moderno sa tradicijom i radi na razvoju novih proizvoda kako bi i dalje zadovoljila ukuse svojih vernih potrošača. Njihovi proizvodi, uključujući čuveni ajvar, krastavčiće, pekmez, marmeladu, sokove i mnoge druge, ostaju potpuno domaći i bez konzervansa, što privlači generacije potrošača.

Slični članci

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Back to top button